Nahrávání hovorů - záznam telefonní komunikace

NAHRÁVÁNÍ PEVNÝCH LINEK, ÚSTŘEDEN, VoIP NAHRÁVÁNÍ MOBILNÍCH TELEFONŮ


Systémy Aculla Call Recorder a Aculla Mobile Recorder pro profesionální nahrávání hovorů.

V principu lze říci, záznam hovorů lze využít ve všech oborech a segmentech trhu. Ať jsou to instituce nebo společnosti kterým zaznamenávat hovory ukládá zákon, jako jsou především bankovní, peněžní a finanční ústavy a instituce (banky, obchodníci s akciemi, poskytovatelé půjček atp.) a bezpečnostní a záchranné sbory nebo ve firmách a institucích, kde povaha vykonávané činnosti z jakéhokoliv důvodu vyžaduje zaznamenávat hovory. Nezanedbatelným přínosem je nahrávání hovorů i pro ostatní firmy a instituce, kterým přispívá ke zvyšování kvality dodávaných produktů a poskytovaných služeb.

Vzhledem k tomu, že systémy pro nahrávání hovorů Aculla jsou našimi původními produkty, nabízíme našim zákazníkům i možnost integrace systému do jejich stávajících systémů nebo softwarové úpravy dle aktuálních potřeb a požadavků.

V případě Vašeho zájmu o naše produkty pro záznam hovorů Aculla Call Recorder Vám rádi poskytneme informace o použitelnosti jednotlivých verzí systému včetně jejich konfigurace a navrhneme Vám nejvhodnější řešení odpovídající Vašim potřebám.

Obory využití

  • Záchranné a bezpečnostní sbory (záchranky, hasiči, policie, horská služba…)
  • Finanční instituce a společnosti (banky, pojišťovny, makléři, obchodníci s cennými papíry…)
  • Bezpečnostní agentury
  • Cestovní ruch (cestovní kanceláře a agentury, hotely, restaurace…)
  • Dispečinky (logistické firmy, letecké společnosti, taxislužby…)
  • Obchodní oddělení firem·
  • Call centra
  • Zákaznické linky a linky technické podpory·
  • A další

Proč nahrávání hovorů

  • Zákonná nařízení
  • Splnění směrnic MIFID
  • Zpětná analýza stěžejní telefonické komunikace
  • Hlídání a zvyšování kvality poskytovaných služeb
  • Tréninky komunikativnosti pracovníků a jejich profesionalizace
  • Odhalování podvodných a nekorektních volání
  • Zamezení úniku informací

Výhody řešení firmy Doradus COM s.r.o.

  • Původní produkt společnosti Doradus COM s.r.o.
  • K dispozici aplikace pro správu nahraných souborů Aculla Record Browser
  • Možnost integrace se systémy třetích stran
  • Softwarové úpravy dle aktuálních potřeb a požadavků zákazníka

Podporované technologie

  • Analogové státní linky
  • ISDN2 (BRI)
  • ISDN30
  • VoIP
  • Mobilní telefony s operačními systémy
  • GSM brány (analogové i ISDN) a mobility extension
  • Vnitřní analogové pobočky
  • Systémové digitální pobočky
  • VoIP pobočky

Podporované kodeky

  • G.711, G.723, G.729, G.722

Formát zvukových souborů pro záznam hovorů

  • MP3 (standardně)
  • OKI ADPCM 4 bit/6000 Hz
  • GSM
  • WAV

Velikost zvolených souborů je dána zvoleným formátem, u standardního formátu MP3 je poměr velikosti 1 minuta = 120 kB (HDD 500GB = cca 68.000 hodin záznamu = 2833 dní)

Operační systém

  • Linux/Unix