Kontakt

Doradus COM s.r.o.

Doručovací adresa:
Zahradní 1574
473 01 Nový Bor

Fakturační adresa:
Harmonická 1384/13
158 00, Praha 13 - Stodůlky

GSM: +420 608 723 753
Tel.: +420 910 448 999

(hovory mohou být nahrávány)

e-mail: sales@doradus.cz

 

Nahrávání mobilních telefonů

Aculla Mobile Recorder

Kromě monitorování a nahrávání klasických telefonních systémů jsme pro naše klienty vyvinuli systém pro monitorování a záznam mobilních telefonů Aculla Mobile Recorder.

Ucelený systém pro nahrávání mobilních telefonů Aculla Mobile Recorder je momentálně dostupný pro mobilní telefony s operačními systémy Android, je dostupný ve variantách pronájmu s měsíčním paušálem nebo kompletní dodávky včetně serverové části, a to přímo k zákazníkovi nebo s využitím virtuálního nebo dedikovaného řešení v datacentru. Systém pro nahrávání mobilů Aculla Mobile Recorder je nezávislý na Vašem mobilním operátorovi.

Svým zaměřením je systém Aculla Mobile Recorder orientován na zákazníky, kteří potřebují zajistit bezpečnost nahrávek a dostupnost k nim pouze autorizovaným uživatelům.

Nabízíme transparentní a elegantní řešení...

Android2

 

 

!!! INFORMUJTE SE I NA VYUŽITÍ FORMOU SLUŽBY !!!

Novinky:

do systému Aculla Mobile Recording byly přidány následující funkce:

  • uvolněna nová verze aplikace Aculla Mobile Recorder, která podstatným způsobem rozšiřuje použití na různých typech mobilních telefonů s OS Android
  • nahrávání na vyžádání - hovory jsou nahrávány pouze po klepnutí na nahrávací tlačítko, a to i v jejich průběhu
  • možnost nastavení pracovní doby - funkce je zejména vhodná pro uživatele firemních telefonů, které používají  i k osobním účelům; hovory jsou nahrávány pouze v nastavené pracovní době
  • úspěšně otestováno nahrávání stolního mobilu Jablocom RAVEN
    Raven

Základní uživatelská charakteristika

  • nahrávání neobtěžuje volající pípáním v průběhu hovoru
  • pro uživatele je nahrávání hovorů zcela transparentní
  • ovládání telefonu není nahrávací aplikací nijak dotčeno
  • nezávislost na mobilním operátorovi (změna mobilního operátora bez nutnosti zřizovat jinou nahrávací službu)
  • ŽÁDNÉ DALŠÍ POPLATKY SPOJENÉ S PROPOJOVÁNÍM NAHRÁVANÝCH HOVORŮ
  • nahrávání mobilů registrovaných k více mobilním operátorům v jednom systému
  • v případě zaheslování aplikace uživatel nemůže nijak zabránit nahrávání hovoru
  • nahrávky jsou dostupné na serveru v krátkém časovém intervalu od ukončení hovoru
  • nahrávky a monitorovaná data jsou dostupná on-line pouze autorizovaným uživatelům
  • intuitivní a uživatelsky příjemné rozhraní pro manipulaci s nahrávkami a monitorovanými daty ve webové aplikaci Aculla Record Browser
  • na server jsou ukládány veškeré informace o hovoru (telefonní číslo obou stran hovoru, směr příchozí/odchozí, datum a čas, délka hovoru)
  • jakákoliv manipulace s monitorovanými daty je neoprávněným osobám znemožněna
  • bezproblémová identifikace volajícího; narozdíl od většiny konkurenčních řešení je zajištěn přenos CLIP (identifikace volajícího) u přijímaného hovoru na monitorovaném mobilním telefonu
  • nezávislost na geografické lokaci (tzv. monitorování v terénu)
  • podpora roamingu (nutno počítat se zvýšenou cenou za mobilní datové přenosy)
  • podpora drátových i bluetooth náhlavních souprav a hands free

Další systémové charakteristiky

  • podpora operačního systému Android
  • automatický update softwaru mobilního telefonu při uvolnění nové verze
  • administrace systému zabezpečeným přístupem prostřednictvím webového rozhraní
  • zachování veškeré funkčnosti mobilního telefonu včetně síťových nastavení mobilního operátora

Řešení Aculla Mobile Recorder je vhodné nejen pro nahrávání a monitoring několika mobilních telefonů, ale zejména pro nasazení všude tam, kde je z jakéhokoliv důvodu potřeba nebo nutnost nahrávat mobilní komunikaci.

Proč nahrávat

  • Zákonná nařízení
  • Splnění směrnic MIFID
  • Zpětná analýza stěžejní telefonické komunikace
  • Kontroling - dohled a zvyšování kvality poskytovaných služeb
  • Tréninky komunikativnosti pracovníků a jejich profesionalizace
  • Odhalování podvodných a nekorektních volání
  • Zamezení úniku informací
  • Evidence hovorů

Obory využití

  • Záchranné a bezpečnostní sbory (záchranky, hasiči, policie, horská služba…)
  • Finanční instituce a společnosti (banky, pojišťovny, makléři, obchodníci s cennými papíry…)
  • Bezpečnostní agentury
  • Cestovní ruch (cestovní kanceláře a agentury, hotely, restaurace…)
  • Dispečinky (logistické firmy, letecké společnosti, taxislužby…)
  • Obchodní oddělení firem
  • Call centra
  • Zákaznické linky a linky technické podpory
  • a další …