Nahrávání ústředen 2N

Nahrávací systémy Aculla Call Recorder pro ústředny 2N TELEKOMUNIKACE, a. s.

Systémy pro nahrávání hovorů Aculla Call Recorder jsou kompatibilní se všemi ústřednami výrobce 2N TELEKOMUNIKACE, a.s., a to od ústředen Ateus Omega Series až po Ateus Netstar. U všech těchto ústředen je pak možné nahrávání hovorů na analogových portech, ISDN2 a ISDN30 portech, GSM branách a VoIP portech. Dále je možné i nahrávání analogových a systémových poboček těchto ústředen.

V principu jsou všechny nahrané hovory ukládány na pevný disk a veškeré informace o hovorech jsou ukládány do databáze pro snadnější práci s těmito zvukovými soubory ve webové aplikaci Aculla Record Browser. Aplikace Aculla Record Browser pak umožňuje veškerou správu nad zvukovými záznamy od vyhledávání a jejich poslechu, přes hodnocení hovorů a jejich export a archivaci až po správu jednotlivých uživatelů této aplikace ve verzi Enterprise.

Do databáze jsou vkládány následující informace o hovoru

  • telefonní číslo volajícího nebo volaného
  • linka (pobočka)
  • id hovoru
  • datum a čas hovoru
  • délka hovoru
  • identifikace hovoru – příchozí, odchozí
  • příznak (označení) hovoru vynucený uživatelem

Vzhledem k tomu, že se jedná o náš původní produkt, nabízíme zákazníkům i možnost integrace systému do jejich stávajících systémů nebo softwarové úpravy dle aktuálních potřeb a požadavků.

Pro ústředny 2N TELEKOMUNIKACE, a.s. je možné využít systém pro nahrávání hovorů Aculla Call Recorder ve dvou řešeních, a to pro aktivní nahrávání a pasivní nahrávání.

Aculla Call Recorder PRO - pasivní nahrávání:

Pasivní nahrávací systémy nijak aktivně nezasahují do probíhajícího telekomunikačního provozu, protože jsou připojeny jako samostatné nezávislé a autonomní systémy.

pasiv_pred

 

U pasivního nahrávání je systém pro záznam hovorů Aculla Call Recorder osazen kartami pro pasivní nahrávání použité komunikační technologie, je připojen před nebo za ústřednu paralelně a monitoruje všechny přípojné body (analogové, ISDN2, ISDN30, VoIP, analogové brány, pobočky). Záznam hovorů Aculla Call Recorderem je iniciován spojením hovorů.

 

pasiv_za

Aculla Call Recorder LE - aktivní nahrávání:

Toto řešení je postaveno na principu aktivního předávání probíhajících hovorů (analogových, ISDN2, ISDN30, VoIP, GSM brány) mezi ústřednou a systémem pro nahrávání hovorů Aculla Call Recorder, který je osazen aktivními nahrávacími kartami dle zvolené komunikační technologie. Řešení umožňuje i nahrávání komunikace probíhající přes interní GSM brány. Pro aktivním nahrávání VoIP poboček jsou VoIP pobočky přihlášeny k systému Aculla Call Recorder a ten je následně přihlášen k ústředně. Vzhledem k omezenému počtu VoIP portů u ústředen Ateus Omega series je toto řešení vhodné spíše pro ústředny Ateus Netstar. U aktivních nahrávacích systémů je potřeba brát v potaz, že jsou to aktivní prvky telekomunikačního provozu.

aktiv